Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Loop buttons DJ Console programmeren

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey allen,

ik wil graag de knoppen van 1, 2 en 3 een langere loop geven dan nu. Ze zijn echt te kort en 4,8,16 is te weinig.
Is het mogelijk dit te programmeren? Ik had de djmapper erop gezet en dat ging goed, maar de pitch was meteen van slag en maakte erg grote stappen, dus die er meteen vanaf gehaald.

Ik op hoop dat er een beter alternatief is?

Stef Segers
 

Posted Sat 29 Apr 06 @ 7:17 am
in de map VDJ staat er een bestand van je console en dit bestand kun je herprogrammeren.
 

Posted Sat 29 Apr 06 @ 4:42 pm
Dat klinkt interessant... maar welke file mag ik aanpassen dan?!
 

Posted Sun 30 Apr 06 @ 11:07 am
Volgensmij het bestandje XP10 ffies openen in kladblok en dan moet je hier in gaan wijzigen

tussen regel 3 t/m 15 (kan hier de tekst niet plakken)

Hoe en wat percies weet ik niet precies, maar lijkt mij verstandig een backupje te maken van de file die je nu hebt ... trouwens weet iemand of het hier dan ook mogelijk is een 1 of een 0 etje te wijzigen zodag je tijdens het voorbeluisteren niet de knop continu ingedrukt hoeft te houden ...? Ik hoor graag wanneer het gelukt is!

Martijn
 

Posted Sun 30 Apr 06 @ 1:17 pm
Ik zou de xp10.xml file niet aanpassen. Deze wordt gebruikt voor de xp10 controllers en niet voor de Hercules controller. Op de effecten download page kun je een Hercules dj console mapper downloaden. Hiermee kun je de functie van iedere button programmeren. Ik weet alleen niet of deze te downloaden is voor de "Home edition" users.
Ewout
 

Posted Sun 30 Apr 06 @ 5:06 pm
er staat toch een .XML file genaamd shortcuts hercules controller................
bij ik staat dat toch
 

Posted Mon 01 May 06 @ 11:38 am
Die xml, heb ik niet, maar dat kan komen omdat ik de dj console niet meer gebruik. Je kunt de xml die je noemt aanpassen en kijken of het werkt. Voordat je aanpassingen maakt, maak dan wel een backup, voor als het fout gaat. Dan heb je in ieder geval nog een kopie van het originele bestand.
Het aanpassen met behulp van de dj console mapper, lijkt mij echter een stuk eenvoudiger, sneller en veiliger.
Ewout
 

Posted Mon 01 May 06 @ 8:06 pm
ik zoek de instalatie vertie van Dj console mp3 kan iemand mij helpen want ik ben men cd rom kwijt :(
 

Posted Mon 08 May 06 @ 9:30 pm
DJ Toweler, blijf bij het topic van de thread. Zoek naar een thread die bij je vraag past, vind je die niet, dan een nieuwe thread aanmaken. Voor dit soort vragen is er maar link: http://www.virtualdj.com/contact/
Ewout
 

Posted Mon 08 May 06 @ 11:29 pm


(Old topics and forums are automatically closed)