Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Waar is die Hercules DJ console te krijgen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

rene71Home userMember since 2005
Kan iemand mij vertellen waar ik een Hercules MK2 DJ console kan kopen?? Ben bij DJ shops geweest, maar die hebben hier nog nooit van gehoord en ik heb vanaf 04-01 al een besteling lopen bij een online shop, maar die wordt iedere x verleng. Is nu uitgesteld tot 24-04.
Indien iemand het weet graag een specifieke naam, zodat ik weet waar ik naar toe moet!!
 

Posted Fri 10 Mar 06 @ 1:43 pm
jetseHome userMember since 2006
hey,
ik weet het ben vanaf 1 januarie al bezig om de dj conrtol mp3 te krijgen is nu uitgesteld tot 30 april. heb ook al gebropeerd bij hercules zelf maar die verkoopt niet aan mensen. het is een groothandel
 

Posted Fri 10 Mar 06 @ 2:50 pm
ik heb de mijne kunnen kopen in een gewone speelgoed winkel dus je kunt daar anders ook eens op letten...............
 

Posted Fri 10 Mar 06 @ 5:47 pm
pj0tHome userMember since 2006
hij is te verkrijgen bij mediamarkt. Moet je even bellen want als ze hem neit hebben is hij de volgende dag er doodat ze hem bij een andere mediamarkt weghalen.
 

Posted Sun 12 Mar 06 @ 8:59 pm
 

Posted Sat 13 May 06 @ 3:48 pm
Je kan die ook kopen in de Macro. Maar ik raad je aan geen dj console te kopen. Dan nog liever die nieuwe behringer.
 

Posted Sat 13 May 06 @ 7:23 pm
Let wel op de Behringer wordt nog niet door VDJ ondersteund. Of dit in de toekomst wel zo is is nog niet bekend. Ik zou zelf eerder gaan voor de mk2 dan voor de behringer. De mp3 control zou ik niet kopen.
Ewout
 

Posted Sun 14 May 06 @ 4:19 pm
RaZZleHome userMember since 2005
Ik heb de MK2 een maandje geleden bij Euromaxi gekocht. (www.euromaxi.nl)
 

Posted Tue 16 May 06 @ 11:15 am
ik heb mijn console in januari bij mediamarkt in almere gekocht maar ik heb gehoord dat ze uit t assosrtiment zijn gehaald omdat het niet verkocht
 

Posted Wed 17 May 06 @ 9:28 pm
Mijne DJ Control MP3 idem gekocht in de Media Markt(Hasselt).
Als je op de site van hercules(www.hercules.com) kijkt bij 'where to buy', boven in het menu, kan je ook nagaan waar ie te koop is.
 

Posted Wed 17 May 06 @ 9:54 pm


(Old topics and forums are automatically closed)