Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: nog is voorbeluisteren

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

das straf. op de virtual djc edition is voorbeluiosteren geen probleem. koptelefoon in rear otput en alles ok, nu installeer ik de vdj pro enHET WERKT NIET MEER!!!!!
 

Posted Mon 16 Jan 06 @ 11:12 am
Eerst even het serial# van de PRO versie in je profile zetten, dan kunnen we je verder helpen..
 

Posted Mon 16 Jan 06 @ 12:45 pm
nu mag je me voorthelpen
 

Posted Mon 16 Jan 06 @ 1:51 pm
Kijk even in VDJ in het config menu op het tabblad "Sound card". Selecteer hier de derde optie van boven. Dit is het plaatje met erin 4.1, de hoofdtelefoon en de speaker.
Ewout
 

Posted Mon 16 Jan 06 @ 6:34 pm
doet het nog niet want het geluid van dekoptelefoon komt nu ook door de boxen ipv de koptelefoon .
en ik heb ook de keuze tussen software 3d of surrond 7.1
 

Posted Mon 16 Jan 06 @ 10:54 pm
Dan heb je toch echt de verkeerde instelling. Software 3d en 7.1 dienen niet aangevinkt te staan. Controller alles nog eens rustig, want als je zowel de master als de koptelefoon hoort heb je waarschijnlijk de bovenste optie.
Controleer ook even of bij die settings de juiste geluidskaart is geselecteerd.
Mocht het niet werken, is er misschien een ander probleem. Neem dan even contact op met e-service.
Ewout
 

Posted Tue 17 Jan 06 @ 7:21 pm
het is in orde . ik had toch 1 van beide aangevinkt. nu werkt het probleemloos. thanks
 

Posted Tue 17 Jan 06 @ 11:40 pm
en jij hebt de mk2? of de mp3 versie want moet jij nou die voorbeluister knop ingedrukt houden? of maakt dat niks uit?
 

Posted Wed 18 Jan 06 @ 5:10 pm
heb de mp3 versie. nu ik vdj pro heb aangeschaft is knopje ingedrukt houden niet meer nodig. inderdaad dat knopje ingedrukt houden is wel lastig.
 

Posted Thu 19 Jan 06 @ 6:18 pm
Tsja er moet toch een reden zijn om te upgraden...
Ewout
 

Posted Thu 19 Jan 06 @ 10:36 pm
maar heb je 2 geluidskaarten nodig? om voor te beluisteren met de mp3 control ik heb er gister 1 gekocht maar ben nu bij mijn vriendin en die heeft alleen 1 geluidskaart... kan je dan dus niet voorbeluisteren??
 

Posted Sat 21 Jan 06 @ 2:04 pm
Of 2 geluidskaarten, of een 5.1 geluidskaart. Kijk even verder hier op het forum, want dit is reeds vele malen vaker behandeld.
Ewout
 

Posted Sat 21 Jan 06 @ 4:55 pm
koel
 

Posted Sun 22 Jan 06 @ 12:33 pm


(Old topics and forums are automatically closed)