Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: tracklist

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

airbassPRO InfinityMember since 2005
kan ik als ik een mix opneem een tracklist maken zodat ik als ik hem b.v. op een cd zet, tussen de verschillende tracks kan skippen?

groeten!
 

Posted Sun 15 Jan 06 @ 11:52 am
je neemt best de hele "song" op en dan daarachter kun je hem dan knippen met bv: "nero wave editor" en zo heb je verschillende tracks dat je moet saven en dan gwn branden op een cd'tje

succes
 

Posted Mon 16 Jan 06 @ 9:08 pm
Je kunt ook in het configuratie menu kiezen voor: "Split in multiple files". Je krijgt dan een file per keer dat je de crossfader beweegt. Deze files kun je dan met Nero branden. In Nero zit de optie dat je 0 seconden tussen de files wilt. Deze wel aanzetten, anders is het niet echt een lekker lopende mix meer ;-)
Kies ook voor opnemen in wav. Zo is de kwaliteit beter dan opnemen in mp3
Ewout
 

Posted Tue 17 Jan 06 @ 7:10 pm
ik vind dat wel een beetje ambetant want als je de crosfader beweegt is je liedje toch nog niet ten einde :s
 

Posted Tue 17 Jan 06 @ 9:31 pm
Test het eens uit volgens mij wordt een nieuwe file aangemaakt als je door het midden van de crossfader "schuift". Dit lijkt erg veel hoe de meeste mix cds die je in de winkel kan kopen ook inelkaar gezet zijn. Als je het anders wilt, zal je het zoals eerder gezegd is, naderhand handmatig moeten doen. Dit is redelijk tijdrovend.
Gewoon eens testen wat voor jou de beste oplossing is.
Ewout
 

Posted Tue 17 Jan 06 @ 10:27 pm
airbassPRO InfinityMember since 2005
zal het allemaal eens proberen.

alvast bedankt iedereen.






" 't blijft mooi spul toch? "
 

Posted Mon 23 Jan 06 @ 10:06 pm


(Old topics and forums are automatically closed)