Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: opname

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

NiFkEHome userMember since 2006
Beste,

Als ik via mijn dj control mp3 mix en dan via virtual DJ record dan heb ik zowat voor 5 minuten een 60 mb groot .wav bestand ...
Hoe kan dit kleiner en hoe kan dit in .mp3 opgenomen worden ?
 

Posted Wed 04 Jan 06 @ 10:45 pm
Als je binnen V-DJ naar de rec functie gaat kun je kiezen uit .wav of .mp3. De keuze gewoon aanvinken die je wil gebruiken. Daarna krijg je gelijk de optie in welke bitrate te het wil opnemen. Persoonlijk neem ik liever eerst in .wav op en zet het daarna om naar .mp3, omdat ik persoonlijk mijn masters liever in .wav hou vanwege de kwaliteit :)
 

Posted Thu 05 Jan 06 @ 12:19 am
NiFkEHome userMember since 2006
mjah maar er staat daar iets van een encoder wat doet dat precies ? ^o)
 

Posted Thu 05 Jan 06 @ 12:22 pm
NiFkEHome userMember since 2006
ohja en de files blijven nog altijd zo groot :(
 

Posted Thu 05 Jan 06 @ 2:57 pm
je moet bij config MP 3 aanvinken en dan lame_enc.dll als encoder kiezen en dan de bitrate instellen zoals Parabellum al zei
 

Posted Fri 06 Jan 06 @ 3:56 pm
NiFkEHome userMember since 2006
Volgens mij weten had Parabellum niets gezegd over die lame_enc.dll en deze vind ik ook niet weer in mijn directory... waar kan ik deze vinden ?
 

Posted Mon 09 Jan 06 @ 6:51 pm
download de demo en instal em in een andere map en dan zoek je in je directory naar lame_enc.dll en dan kopieer je dat bestan en plak je dat bestand in je originele directory van VDJ (want het kan soms zijn dat de lame_enc.dll niet werkt, heb ik ook gehad :()
 

Posted Mon 09 Jan 06 @ 8:35 pm
djluigiPRO InfinityMember since 2004
klik op rec dan op confrig kies mps of iets anders druk op oke en dan moet als het goed is werken
 

Posted Sat 14 Jan 06 @ 11:46 am


(Old topics and forums are automatically closed)