Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Keyboard op Dj console

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

BEEFieHome userMember since 2004
Ik speel al vrij lang keyboard (Yamaha PSR 330). Vanmiddag kreeg ik het idee om m'n keyboard op m'n Dj Console aante sluiten.
Ik probeerde het via de line in van de Console, maar op een of andere deed hij het niet.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
 

Posted Sun 11 Apr 04 @ 3:06 pm
zijn je midi-drivers geladen en herkent voor de midi-interface op je hercules console?
 

Posted Tue 13 Apr 04 @ 7:11 am
euhm line in is geen midi he...

meneertje moet hem wel in zijn midi inpluggen als die aansluiting op zijn keyboard zit...
 

Posted Thu 29 Apr 04 @ 11:14 am
wil hij niet mischien het geluid via de console laten lopen !?
dan zal je met de console tool de juiste opnamesetting moeten kiezen, deze staat standaard op mic.

als je aansturing wilt met de console , dan moet je zorgen dat je midi "meuk" in orde is. overigens is het niet zeker dat de console goed werkt met midi
 

Posted Tue 04 May 04 @ 10:45 am
BEEFieHome userMember since 2004
Ik koop binnen kort maar ff een midi kabeltje kijken of hij het dan wel doet
 

Posted Sun 09 May 04 @ 11:24 am
Ik zit met hetzelfde probleem, als ik een cd speler op de line in van mn DJ Console aansluit krijg ik op geen enkele manier t geluid weer uit mn dj console, dr zit inmiddels denk ik al een uur muziek in ;)
Moet ik in VDJ nog iets instellen om het geluid door te sturen naar de uitgang, de console software staat op line in als opname-ingang... Ik kan in ieder geval nergens nog een instellingsmogelijkheid vinden om hiervoor te zorgen :(
 

Posted Sun 07 May 06 @ 11:33 pm
blackangel,
registreer je dj console even hier:
http://www.virtualdj.com/fusers/modifuser.html

In de browser aan de rechterkant in VDJ. Heb je een entry "Desktop". Als je deze opent zit hierin een item "Sound cards" Als je deze aanklikt krijg je de geluidskaarten en channels van de apparaten die op je pc aangesloten zitten. Je kunt nu 1 van de channels slepen naar 1 van de decks, bijvoorbeeld het linker. Nu speeld het geluid van deze ingang via het deck. Je kunt dan de crossfader gebruiken om te mixen. Natuurlijk werken sommige zaken zoals play, bue en pitch niet. Dit moet je op je cd speler regelen.
Ewout
 

Posted Mon 08 May 06 @ 7:52 pm


(Old topics and forums are automatically closed)