Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Welkom - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ikkeHome userMember since 2003
Ik heb nu pas door dat er eindelijk ook een Nederlandstalig forum bijgekomen is :) Normaal skip ik de anderstalige fora altijd... Thanks Google LOL

Goeiendag dus allemaal ;) Mooi om te zien dat ons taaltje gerespecteerd wordt (;))

Gelukkig nieuwjaar voor iedereen he!!! en ook welkom zeker? :D

Greetz, Ikke
 

Posted Thu 02 Jan 03 @ 7:15 pm
Zeer tof zo'n NL-forum.
Ook ik gebruik Atomix al vanaf de versie 1, en ben er zeer tevreden mee! heb op vele feesten gedraaid, nog nooit is de pc vastgelopen!!!

Wil nu een notebook kopen, iemand nog tips?

Ik kan wel even een adviesje gebruiken voor als ik op de laptop (totdat ik evt. met usb ga werken) maar 1 audio output heb.
Hoe krijg ik dan toch 2 output naar mijn mengtafel? Met een y-splitter, of kan het ook al door met wat gewone rca-kabeltjes te toveren?
Als een y-splitter nodig is, hoe kom ik daar dan aan?

Al het goede voor 2003!!!
Arie
 

Posted Sat 04 Jan 03 @ 6:00 pm
ikkeHome userMember since 2003
Voor zo'n Y-splitter: kijk eens naar de fototjes op http://atomixmp3.online.fr/config/ en ga naar een FNAC oid in u buurt. Daar kunnen ze u zeker verderhelpen.

Greetz, Ikke
 

Posted Sat 04 Jan 03 @ 6:06 pm
Hoi,

ben nieuw op deze forum
heb effe een vraag.
ik ben net begonnen met mixen en zoek eigenlijk een goed programma waar je in de muziek, de teksten uit kan zetten zodat je alleen de instrumenten hoort, en andersom ook (alleen stem hoorbaar)

wist niet waar ik het moest zetten en ben nieuw dus hier dan maar, sorry voor het ongemak.

groeten
DJsydneyboy
 

Posted Wed 12 Jul 06 @ 5:23 pm
Hihihi, dit topic is 3,5 jaar oud:D
Je had beter een nieuw topic gemaakt, zo is het overzichtelijker;)

Om op je vraag te antwoorden: ik heb zo'n programma nog nooit tegengekomen, je kan proberen met de EQ knoppen, maar echt goed zal dat niet gaan:S
Wel kan je aan acapella's enz. geraken.
 

Posted Wed 12 Jul 06 @ 6:47 pm
een nieuw topic aanmaken was zeker beter geweest. Kijk of er een thread / topic is dat past bij je vraag. Als je die vind, post je vraag dan daar, zo niet maak een nieuw topic / thread.
Zo'n programma is er niet en zal er ook nooit komen. Vergelijk muziek met een appeltaart, je gooit er verschillende ingredienten in en maakt hier een mix van, probeer als de appeltaart klaar is het meel, de boter en de suiker er apart uit te krijgen. Dit zal niet lukken.
Hetzelfde geld voor muziek. Er zijn wel vocal removers (ook een plugin in de pro versie van VDJ), deze kan een gedeelte van de stem wegfilteren, maar dit gaat lang niet voor 100%.
Als je dit wilt kun je het beste op zoek gaan naar instrumentals en acapella versies van de betreffende nummers.
Ewout
 

Posted Wed 12 Jul 06 @ 11:50 pm


(Old topics and forums are automatically closed)