Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ2021 vs Beat FX op Pioneer XDJ RX2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Kan iemand mij mss op weg helpen bij het fine-tunen van voornamelijk de effecten sectie in VDJ via mijn Pioneer XDJ RX2 ? (in MIDI modus)
Ik maak gebruik van standaard mapping zoals VDJ deze uitlevert (tbv RX2), en op zich doet alles wat het moet doen m.u.v. de effecten sectie.
Als ik op de RX2 kanaal 2 selecteer, dan vervolgens bijvoorbeeld FX Echo selecteer (op RX2) dan zie op scherm (VDJ) dat zowel Deck 1 als Deck 2 v.wb. effecten op Echo komen te staan.
Bij het activeren van het Echo effect komt er geen Echo door, dit werkt wel als ik het kanaal op Masterzet. (Lijkt ook te werken als kanaal B op de RX2 wordt gebruikt i.p.v. kanaal 2...apart ?)
Ik heb ook al een beetje zitten kijken in de Controller section, maar daar ben ik niet zo in thuis, vandaar dat ik daar voorlopig maar af blijf....
Als stand alone (dus niet i.c.m. VDJ geeft dit gaan problemen ,,,, als je dan deck 1 selecteer, dan kun je ook gewoon de ECHO horen op channel 1.
Lijkt iets met mapping van doen te hebben, het ventster van de RX2 (in MDI modus i.c.m. VDJ) toont bijv. channel 4 als je de knop op deck 2 zet ???
Als iemand mij op weg zou willen helpen heel graag,
met dank alvast,
gr Fred
 

Posted Sun 29 Nov 20 @ 8:35 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
 

Posted Sun 29 Nov 20 @ 9:42 am


(Old topics and forums are automatically closed)