Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: american audio 14mxr

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo,

ik heb een vraagje.wie kan mij helpen.het is allemaal te Technische om het te lezen en te begrijpen voor mij.mijn bedoeling is om alles via het mengpaneel te regelen.
kun iemand mij in jip en janeke taal uitleggen hoe ik mijn geluid kan regelen via mijn mengpaneel.ik geloof dat het mengpaneel op mijn versterker moet aansluiten toch.
en kan zien dat alles via menpaneel werkt.en samen werkt met de de nieuwste software dj software virituel dj 2020 werkt ook niet.
 

Posted Fri 15 May 20 @ 10:43 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011

Ik probeer je te helpen. Ik ken het toestel niet maar het is gebouwd in 2014 dus een zestal jaar oud.
Ik heb een aantal zaken omcirkeld in het geel op de foto en er cijfers aan toegevoegd.
1. Hiermee voeg je een track toe aan één van je virtuele spelers. (Je kan er 4 aansturen denk ik)
2. Dit is de bediening om je muziek te starten, te stoppen en te cue-en.
3. Met de gainpot regel je het volume van elke bron. Zorg er voor dat de vu-meters niet in het rood gaan. Het beste is regelen tot aan de 0dB en niet verder.
4. Dit is je drietraps klankregeling van het kanaal, dat spreekt voor zich denk ik.
5. Ben ik vergeten te zetten maar er staat bijgeschreven "Master" en "Booth" Dat zijn twee uitgangen achter op je mixer die je moet aansluiten op je versterker. Een is voldoende voor thuis, je hebt waarschijnlijk maar 1 versterker niet?

Meer info kun je vinden via deze link. http://www.virtualdj.com/manuals/hardware/americanaudio/14mxr.html
 

Posted Sat 20 Jun 20 @ 6:50 pm


(Old topics and forums are automatically closed)