Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Denon MC7000

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hesselPRO InfinityMember since 2005
Onlangs deze controller aangeschaft. Wat een machine, alles heel duidelijk en de knoppen zijn degelijk uitgevoerd en werken direct. Hem onder je arm even meenemen is er niet bij.
Toch even een vraagje over bepaalde nummers die ik inlaad. In de config heb ik autoBMP standaard op smart staan. Dus de nummer nemen hun eigen bpm aan bij het inladen, maar dat geld niet voor sommige nummers. Er zijn nummers bij die ik met de hand (schuifregelaar) op 0 moet zetten. Heel irritant omdat je soms heel snel een ander nummer moet inladen om vervolgens deze af te spelen en als dan de BPM hoog of laag is, is dat vervelend. Hoe kan ik dit oplossen ? Ik ben er wel achter dat het verschild per deck. Als ik bijvoorbeeld een nummer in deck 1 laad geeft het een hoger/lager BPM. Als ik hetzelfde nummer in deck 2 laad is de BPM goed (0-lijn) of anders om. Vreemde gewaarwording.

Greetz,
Hessel
 

Posted Sun 20 Jan 19 @ 3:50 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Je hebt het antwoord zelf al gegeven.
Als autoBPMMatch op smart staat zal VirtualDJ de bpm gelijkzetten aan de bpm op het andere deck wanneer deze dicht bij de standaard-bpm zit.
Deze op No zetten zorgt er dus voor dat VirtualDJ dit niet doet.
 

Posted Sun 20 Jan 19 @ 4:07 pm
hesselPRO InfinityMember since 2005
Adion wrote :
Je hebt het antwoord zelf al gegeven.
Als autoBPMMatch op smart staat zal VirtualDJ de bpm gelijkzetten aan de bpm op het andere deck wanneer deze dicht bij de standaard-bpm zit.
Deze op No zetten zorgt er dus voor dat VirtualDJ dit niet doet.


Soms heb je even dat duwtje in de rug nodig, ik had er inderdaad zelf op kunnen komen. Eerst denk je aan de nieuwe Denon, maar blijkt het inderdaad iets simpels te zijn. Blij toe !!!

Bedankt !!
 

Posted Sun 20 Jan 19 @ 7:32 pm


(Old topics and forums are automatically closed)