Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Numark Party Mix DJ controller En spotify ?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik ben van plan om een Numark Party Mix DJ controller aan te schaffen, deze heeft Virtual DJ LE. Mijn vraag is nu kan dit werken met spotify ?
 

Posted Wed 14 Mar 18 @ 6:44 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
 

Posted Tue 27 Mar 18 @ 12:24 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
 

Posted Tue 03 Apr 18 @ 8:47 am
Uit de Algemene Voorwaarden van Spotify:

Quote :

8 Richtlijnen voor gebruikers

Spotify respecteert rechten inzake intellectuele eigendom en verwacht van u hetzelfde. We hebben een paar basisregels opgesteld die u moet volgen bij het gebruiken van de service, om te verzekeren dat iedereen van Spotify kan blijven genieten. Volg deze regels en moedig andere gebruikers aan hetzelfde te doen.

Het volgende is om geen enkele reden ook toegestaan:

het kopiëren, herverdelen, namaken, ‘rippen’, opnemen, overdragen, uitvoeren voor of tonen aan het publiek, uitzenden, of beschikbaar maken aan het publiek van om het even welk deel van de Spotify-service of de inhoud, of op andere manier om het even welk gebruik te maken van de Spotify-service of de inhoud die niet uitdrukkelijk is toegestaan door de overeenkomsten of onder toepasselijke wetgeving, of die op andere manier een inbreuk vormt op de intellectuele eigendomsrechten (zoals copyright) in de Spotify-service of de inhoud of om het even welk deel ervan;


Als ik me goed herinner is de status van DJay van een zodanige aard dat het niet als " Professionele" software wordt gezien. Onder andere daarom is de integratie van Spotify in DJay er nog. Zodra er rechtzaken gaan ontstaan over het gebruik van Spotify door gebruikers van DJay die de dienst op publiekelijk toegankelijke evenementen gebruiken is de kans aanwezig dat DJay de dienst ook los gaat laten.
 

Posted Tue 03 Apr 18 @ 4:30 pm


(Old topics and forums are automatically closed)