Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Extendamix

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik ben al sinds langere tijd op zoek naar een service waar ik legaal en tegen betaling losse videoclips kan downloaden. Een soort Itunes voor video dus.
Nu stuitte ik op Xtendamix.
Hij lijkt erop dat dit is wat ik zoek.

Heeft iemand hier ervaring mee of is er iemand die een andere service kent waar ik legaal goede kwaliteit videoclips km downloaden tegen betaling.
 

Posted Wed 17 Jan 18 @ 10:18 pm
Hoi wilberg,,

Ik gebruik al jaren xtendamix, werkt prima, je kan per maand betalen via Paypal en kan dan bijv een maand lang los gaan totdat je credits op zijn. Mooie is dat als je credits overhebt en de maand voorbij is, dat deze credits in je account blijven en bij een volgende aankoop van credits weer bij opgeteld worden.
De kwaliteit is prima, en er zijn van een nummer vaak meerdere versies te downloaden.
Het is 100% legaal, ik zou zeggen doen!
 

Posted Thu 18 Jan 18 @ 5:59 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Duidelijk.
Wat betaal je per maand en hoeveel credits krijg je daarvoor ?
Hoeveel clips kun je daarvoor downloaden ?
Mocht ik dan stoppen met Extendamix dan blijven die clips toch mijn eigendom ?
 

Posted Fri 19 Jan 18 @ 6:39 pm
Voor eur 52,00 krijg je 100 credits, 100 clips te downloaden, clips blijven daarna je eigendom
 

Posted Sun 21 Jan 18 @ 6:46 pm
Er is inmiddels een nieuwe aanbieder waar wij de hofleverancier van zijn dat is een compleet legale site met meer dan 54000 clips, kijk vooral naar de WeMaster collectie want die heeft nieuw geluid, lipsync en 16:9 voor optimaal beeld op je output.
De Website is http://www.wemix.eu prijzen staan er bij

Groet Rob Huurman
 

Posted Sun 07 Oct 18 @ 1:49 pm
rojosound wrote :
Er is inmiddels een nieuwe aanbieder waar wij de hofleverancier van zijn dat is een compleet legale site met meer dan 54000 clips, kijk vooral naar de WeMaster collectie want die heeft nieuw geluid, lipsync en 16:9 voor optimaal beeld op je output.
De Website is https://www.wemix.eu prijzen staan er bij

Groet Rob Huurman

Strange the URL is messed up in my previous post

 

Posted Mon 08 Oct 18 @ 9:33 am
vdv)g&sPRO InfinityMember since 2017
rojosound wrote :
rojosound wrote :
Er is inmiddels een nieuwe aanbieder waar wij de hofleverancier van zijn dat is een compleet legale site met meer dan 54000 clips, kijk vooral naar de WeMaster collectie want die heeft nieuw geluid, lipsync en 16:9 voor optimaal beeld op je output.
De Website is https://www.wemix.eu prijzen staan er bij

Groet Rob Huurman

Strange the URL is messed up in my previous post


Beste vullen die ook de belgische video clips aan indien dit aangevraagd wordt .
En hoe lang duurt zo een aanvraag dan gemiddeld

Alvast vriendelijk bedankt
 

Posted Fri 21 Dec 18 @ 9:40 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
WeMix inmiddeld uitgeprobeerd.
Werkt prima en de kwaliteit is goed.
De collectie wordt dagelijks aangevuld.
 

Posted Mon 31 Dec 18 @ 9:12 am


(Old topics and forums are automatically closed)