Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DJ paneel aansluiten op Virtual dj

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

campus3Home userMember since 2013
Ik heb een tijd geleden een dj paneel gekocht van rond de 130 euro (bij de aldi).
Maar ik kan hem niet gebruiken in mijn virtual dj 7 pro. (en al die andere deden het ook niet)
Ik heb al heel veel dingen geprobeert. bv ASIO4ALL drivers geïnstalleerd en heel veel youtube filmpjes gekeken hoe ik dat zou moeten doen.
Maar bij ASIO4ALL zegt die:
Dat ik niet genoeg kanalen heb.
En als ik hem op iets anders zet zegt die dat ik een directx soundcard error heb.
Ik heb het programma samen met de drivers opnieuw geïnstalleerd.

Hier een paar plaatjes en linken:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_26/BILD01.JPG
Dit is hem:
http://www.maxiaxi.com/power-dynamics-pdc-07-dj-midi-controller-met-geluidskaart-virtual-dj-software/

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes,
campus3

PS. Ik heb een windows 8 computer.
Dit zet ik er nog even achter omdat misschien werkt het niet op windows 8.
 

Posted Wed 20 Mar 13 @ 4:14 pm
Welke Pro? Je hebt geen enkele versie geregistreerd, dus dat kunnen we niet zien.

Je hebt overigens de link naar je eigen antwoord al gegeven: In de link naar de Maxiaxi staat onderin de volgende tekst:

• Werkt met Windows 98, XP, Vista, Mac OSX 10.5 & 10.6

De controller zal dus niet werken onder Windows 8. (Zelfs niet met W7.... Valt een beetje tegen.)
 

Posted Wed 20 Mar 13 @ 5:27 pm
campus3Home userMember since 2013
Ik heb heel lang win 7 gehad en daar deed hij het wel op.........
dat is raar.
Zou ik het kunnen aanpassen om een win8 driver te installeren?
 

Posted Thu 21 Mar 13 @ 1:51 pm
"Een" Windows 8-driver gaat niet lukken. Ik heb het ding eens gegoogled, maar vind alleen aanbiedingen-sites en niets met ondersteuning. Dat is wel een beetje een nadeel met die Chinese merkloze apparaten. Ik ben bang dat het dus niet gaat lukken...
Oh, ja: ASIO4ALL geeft (voor zover ik kan nagaan) ook geen ondersteuning voor W8. Daarnaast moet je controller eerst worden herkend door W8 voordat ASIO4ALL weet met welke kaart het aan de slag moet. Ik zou er ook verder geen moeite voor doen, ASIO4ALL is een emulator die helemaal niets extra biedt.
 

Posted Thu 21 Mar 13 @ 2:02 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik heb dezelfde controller laatst gekregen van een vriend die het ding ook weer had gekregen.
Ik wist niet wat het merk was, maar via dit forum kwam ik daar achter.

Ik heb 'm usb en met eigen spanning aangesloten op mijn thuis PC waar ik virtual dj pro op heb.
Geen problemen onder windows 7.
Doet wat ie moet doen.

ik denk dus dat Windows 8 de boosdoener is.
 

Posted Fri 22 Mar 13 @ 9:30 am
als het goed is hoef je ook geen driver te installeren, maar werkt hij op de standard windows audio driver voor oem kaarten, klopt dat?
 

Posted Fri 22 Mar 13 @ 4:16 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
yep.
was een kwestie van aansluiten en klaar.
 

Posted Sat 23 Mar 13 @ 11:37 am
ik heb hetzelfde panneel ook en op windows 7 en 8 deed ie het en bij windows 10 nietmeer dus ik heb de serial numer geregistreerd en die versie gedownload en hij start op en speelt maar zet zichzelf de hele tijd vanzelf af na 1 minute als je het volop gebruikt en zelfs niet gebruikt ik heb geen driver extra moete instaleren
 

Posted Sun 27 May 18 @ 4:27 pm


(Old topics and forums are automatically closed)