Quick Sign In:  

Forum: Greek Forum

Topic: αγορά ηχείων

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Καλησπέρα σας, λόγω του οτι είμαι πολύ αρχάριος με τα ηχεία και την αγορά τους ήθελα να μάθω λίγα πράγματα παραπάνω, έτσι μπήκα στι "site" και είδα αυτό το θέμα <<http://www.virtualdj.com/forums/162580/Greek_Forum/Watt____932___945____966___952___951___957___940____954___945___953____964___945____945___954___961___953___946___940__Watt______922___945___953____964___945____961___951___956___940___948___953___945____964___945__db_.html>> .
Από κει και πέρα, έχω ψάξει πολύ για ηχεία αλλά δεν ξέρω αν ανταποκρίνονται σε αυτά που ζητάω...
Θέλω ηχείο/ηχεία αυτοενισχυόμενα ή σετ ηχείων(παθητικών) με ενισχυτή, αλλά περιορίζομαι στα 250 με max 300 ευρώ... τα θέλω για ένα πάρτυ με ένα φίλο που θα κάνουμε(σπίτι στα περίπου 100 τμ.) και από εκεί και πέρα για χρήση σε αμφιθεατρο σε στυλ "live"
Μπορεί να ζητάω πολλά δεν ξέρω, για αυτό περιμένω απαντήσεις:P
 

Posted Sun 11 Nov 12 @ 5:10 am
παιδια το κατανοώ οτι μπορει να ζηταω πολλά αλλά ας απαντήσει κάποιος κάτι να μου δώσει έστω μια κατεύθυνση....
 

Posted Sun 11 Nov 12 @ 4:31 pm
Δυστυχώς αυτό που θες με τα χρήματα που διαθέτεις απλά ΔΕΝ γίνεται...
Χρειάζεσαι σχεδόν τα διπλάσια χρήματα για να πάρεις κάτι που θα σε καλύπτει έστω και οριακά.
 

Posted Sun 11 Nov 12 @ 5:30 pm
 

Posted Sun 11 Nov 12 @ 6:09 pm
Κατ' αρχήν να σε ρωτήσω κάτι:
Θέλεις ηχείο ή ηχεία;;;

Αν θες ηχεία τότε επιμένω οτι για να μπορέσεις να κάνεις "παρτάκι" αλλά και να καλύπτει κανένα "live" (έστω και σε φοιτητικό/μαθητικό αμφιθέατρο) θα χρειαστεί να αγοράσεις αυτοενισχυόμενα με κοστολόγιο τουλάχιστον 200-250 ευρώ το ένα. Οπότε στο σύνολο 400-500 ευρώ που είναι σχεδόν τα διπλάσια από αυτά που δήλωσες οτι διαθέτεις να ξοδέψεις.

Αν θες ηχείο, τότε: