Quick Sign In:  

Forum: Greek Forum

Topic: Apantisi apo ti Hercules

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

aledjoPRO InfinityMember since 2005
opos polloi users pou exoun kapoia konsola hercules, exoun xasei to serial number, etsi kai enas filos mou to exase.

estila email sti hercules mipos ginei kati. meta apo 10 meres mou apantisane kai idou i apantisi

Dear Mr. Aledjo,

Thank you for your E-Mail regarding your DJ Console RMX.

In order for us to be able to send you a new serial number for VirtualDJ, please provide us with the following items via email:

- A copy of your proof of purchase
- A photo of the console and its product/serial number (indicated on the console itself)
- A photo of the original package or original CD where we can see the delivered software
- A screenshot of the Download Center page of your Virtual DJ account "aledjo"

We are waiting for your answer.

an de me geloun ta matia mou kai apo ta agglika pou ksero katalabeno oti zitane
1) tin apodiksi agoras. - edo xasame to serial, tin apodiksi tha kratagame? poios tha eixe tin apodiksi apo tin agora hercules ?
2) fotografia tis konsolas me ti serial number???? epidi to ksero.... oles oi konsoles rmx exoun ena autokolito apo kato me to idio noumero! oses exo dei bebaia...
3) fotografia tou koutiou i tou cd. ma sti thiki tou cd einai to serial number. mazi de to xasame?
4) fotografia apo to download center????????????????????????????? mas dolueuoun? ti na to kanoun? gia na doun apo kei to serial number?
les kai ama to eixa kanei register de tha to eblepa ego? an de to exo kanei register, ti allo tha doun apo kei?

kai kanontas to dikigoro tou diabolou, exontas ola auta, de mporo na tous stilo polles fores tis fotografies pou zitane oste na apoktiso pollaa serials numbers?

fail

Posted Wed 21 Mar 12 @ 1:35 pm

(Old topics and forums are automatically closed)