Quick Sign In:  

Forum: Balkan Forum

Topic: midi mapiranje

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

pepixxxHome userMember since 2008
pozdrav! ja sam početnik i ne razumijem baš previše engleski.
imam mixvibex vfx controler i treba mi pomoć da ga mapiram na virtual dj 7.0 pro
hvala!
 

Posted Sun 29 May 11 @ 8:51 am
pepixxxHome userMember since 2008
...ima li živih?
 

Posted Wed 01 Jun 11 @ 10:06 am
DJDAKI1PRO InfinityMember since 2008
Sto ne skidas srbski jezik za VDJ. Mozde ce ti bude lakse
 

Posted Thu 14 Jul 11 @ 8:02 am
DJlimooHome userMember since 2011
Možda ti ovo može pomoći.
1.Spoji vfx kontrolwer na računalo.
2. Potom otvori VirtulDJ.
3. Klikni na Config (desno na vrhu virtual DJ-a)
Otvorit će ti se prozor Settings.
4. Klikni na karticu Mappers.
Gore desno je lista uređaja koje je VirtualDJ prepoznao. Izaberi svoj vfx kontroler ako ga ima (morao bi biti).
Kad si to učinio, ispod toga bi se trebala pojaviti lista tipki (Key) (tu se misli na potove, fadere, tipke itd. tvog vfx kontrolera) i lista radnji (Action) koje su tim tipkama dodijeljene (koje one obavljaju). Ako ih nema ili nekim faderimai, potovima, tipkama itd. tvog kontrolera nisu dodijeljene radnje ili su pogrešno dodijeljene (ne rade ono što bi trebale), onda ruke na muke i polako ovako…
4. Klikni na plus tipku na dnu prozora (uključuje se desno gore Key-Learn tipka)
5. pomakni, stisni, okreni što li već određei fader, poti td. na svom kontroleru. Pojavit će se opis tipke u izborniku pored Key-Learn tipke.
6. Klikni na tipku Action – Learn. Prozor mapper će nestati kako bi ti otvorio VirtualDJ i na njemu izaberi radnju koju želiš dodijeliti tvom potu/faderu na kontroleru.
7. Klikni na određeni element na VirtualnomDJ kojeg želiš da taj fader na tvom kontroleru kontrolira.
8. Ponovno će se pojavit prozor mapper.
9. Nastavi tako fader po fader, pot po pot i to ti je to.
Primjer:
Klikni na tipku plus.
Pomakni crossfader na tvom kontroleru.