Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: liedje linken in meerdere (geen virtuele )mappen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo,

kan ik dezelfde song in verschillende mappen linken?

Ik heb enkele liedjes wat in meerdere mappen (apres ski en feest bijvoorbeeld) staan.
Maar kan ik die linken aan elkaar. gelijk met een virtual map. Zodat de que enzo bij ze alle 2 komt

bedankt
 

Posted Sun 28 Feb 21 @ 3:14 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Je beschrijft het voor mij nogal moeilijk. In VDJ kun je mappen maken zoveel je wil. De nummers die je tesamen wil gebruiken kun je steeds in een nieuwe map zetten.
Dat betekend dat één en hetzelfde nummer in 50 verschillende mappen kan staan.
Gewoon drag en drop in een virtuele map. Je kunt ook regels maken met inteligente "filter"mappen dus. Dat vind je terug links boven. Je ziet van boven naar onder de volgende icoontjes. ster: voor je favoriete map, daaronder het icoontje van een map en daar onder het icoontje van een trechter. De laatste 2 zijn voor mij de interessantste. Het lijkt me vooral belangrijk om zoveel mogelijk informatie in elke tag van elk nummer in te brengen. Je kan dan in die tags bij genre 3 of 4 termen invoeren. Bv ambiance, nederlands, carnaval, bamba. Als je bij het opzoeken van nummers één van die termen ingeeft, dan krijg je automatisch alle nummers die je zo'n benaming had gegeven. Dat geldt trouwens voor elk veld in de tag. Succes!
 

Posted Sun 14 Mar 21 @ 11:39 am


(Old topics and forums are automatically closed)