Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Video Editor werkt niet in versie 2020.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Het moet me van het hart. Ik probeer op allerhande manieren informatie te vinden binnen het forum en na enig opzoekwerk kom ik te weten dat er een groot ongenoegen bestaat bij gebruikers over het veranderen van de vdj-edit met de "drag en drop "methode. Dat werkte meestal perfect maar nu kun je enkel editeren.
Ik wil graag mijn clips bewerken maar de methode die in de manaul staat, heeft een gebrek aan info of werkt niet. http://www.virtualdj.com/manuals/virtualdj/editors/videoeditor.html
Ik heb het stuk tekst eerst vertaald (geïnterpreteerd) maar ik kan er kop nog staart aan vinden. Jammer genoeg is het online service systeem ook geen optie. Ik word er niet begrepen. Verschillende functie's zijn van de interface skin verdwenen en moet je elders gaan zoeken. Dit is niet fijn.
Er is sprake van een versie 5350 early build maar ik kan er niet aan. Is er iemand die kan helpen?
 

Posted Thu 17 Oct 19 @ 8:00 pm
Hoi, Steven,

ik zal vanavond thuis kijken of en hoe de editor bij mij werkt. VDJ wil bij mij thuis (nog) niet lekker updaten dus onder voorbehoud.

Early Builds krijg je na een aanpassing in de instellingen. Die zit verstopt in je Internet-sectie en heet earlyAccessUpdates. Wel even bovenin instellen dat je alle instellingen wilt zien.
 

Posted Mon 21 Oct 19 @ 11:10 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ondertussen al wat updates gehad en de drag & drop functie werkt terug prima. Mijn interesse is echter wel gewekt door de editor. Ik wil die graag actief gaan gebruiken. Een duidelijke tutorial met beeld en geluid zou wel eens soelaas kunnen bieden. Zijn die ergens te vinden?
 

Posted Mon 18 Nov 19 @ 10:39 am
 

Posted Tue 26 Nov 19 @ 1:26 pm


(Old topics and forums are automatically closed)