Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Wisselen van Windows naar Mac

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,
Ik ben van plan om een andere laptop te kopen,mogelijk een Macbook.
Echter ik gebruik al jaren VIRTUAL DJ 8pro.
Nu is mijn vraag moet ik nu een nieuwe licentie kopen of kan ik gewoon overstappen van Windows naar Mac met mijn huidige VIRTUAL DJ?
 

Posted Sat 04 Nov 17 @ 11:21 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Neen, je hebt geen nieuwe licentie nodig. Je download je Virtual DJ op je Mac en bij het opstarten kan je de licentiegegevens gewoon ingeven en dan het programma starten. Je moet uiteraard wel de Mac versie downloaden.
Nu stel ik je de vraag waarom wil je een Macbook pro kopen? Voor het budget dat je daaraan besteed heb je een monster op het Windows platform. Vergeet niet dat zowel Mac als Windows met Intel processoren werken. Als het over stabiliteit gaat moeten ze niet voor elkaar onderdoen. Als je het voor de look doet...dan begrijp ik het. Succes in je beslissing!
 

Posted Thu 09 Nov 17 @ 7:52 am
ik heb inmiddels 3 jaar een macbook pro, en werkelijkwaar never nooit problemen gehad. Ook niks hoeven te klooien met (latency) settings, drivers, etc.
 

Posted Thu 16 Nov 17 @ 6:22 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ik ook niet met PC...
 

Posted Sun 26 Nov 17 @ 1:07 am
De verschillen tussen een Mac en Windows is iets wat de laatste jaren wel is recht getrokken. De voordelen die een Mac had op audio-gebied hebben de Windows-drivers wel ingehaald. Uiteraard blijven persoonlijke voorkeuren leidend, maar IOS heeft niet echt meer de voorsprong van vroeger. Kies wat je voorkeur heeft, maar laat je niet leiden door geschiedenis. De Windows-PC’s kunnen het prima aan tegenwoordig.
 

Posted Sun 03 Dec 17 @ 10:37 pm


(Old topics and forums are automatically closed)